Razmišljate o reklamiranju svog proizvoda ili usluge?
Znate li na koji sve način možete da promovišete svoj proizvod?
Razmišljate o tome koji je najbolji način da dođete do kupaca?
Želite da znate koliko je potrebno uložiti u marketing?
Ulaganje u marketing nam se može činiti nepotrebnim, ipak priče uspešnih poslodavaca/poslodavki govore da je dobar marketing pored kvaliteta proizvoda neophodan. Preporuke stručnjaka/stručnjakinja ukazuju da u marketinški budžet treba ulagati 5% do 12% ukupnih godišnjih prihoda. Tačno ulaganje zavisi od toga da li vam je proizvod u povoju ili je već stekao određeno ime, postoji li konkurencija i da li je tržište spremno za vaš proizvod i dr.
O načinima reklamiranja u Novom Sadu i Vojvodini, dobrim praksama i iskustvima možete čuti na Tribini – Značaj dobrog marketinga
Tribina: Značaj dobrog marketinga će se održati u sredu 25.marta, 18:00h u Radio kafeu (Svetozara Miletića 45).
Na tribini će govoriti Marijeta Lazor, konsultantkinja za marketing i odnose sa javnošću; Slađana Mišković, direktorka Tržnog centra Bazar; Violeta Đerković – direktorka marketinške agencije Link Advertising i Svetlana Tomov, direktorka marketinga i prodaje, Medijska kuća 021; .
Poseban deo tribine biće posvećen značaju marketinga za razvoj ženskog preduzetništva. One će govoriti o tome šta je značajno za dobru marketing strategiju, koji su konkretni koraci koje bi preduzetnica u Novom Sadu (Vojvodini) trebala da napravi ukoliko želi da reklamira svoj proizvod. Takođe, odgovoriće nam na pitanje zbog čega se ulaganje u marketing isplati kroz primere iz svog rada.
Tribinu organizuje Fondacija 021 i podržana je od strane Pokrajinskog sekretarijata za privredu zapošljavanje i ravnopravnost polova.
Pridružite nam se u sredu u Radio kafeu i unapredite svoje poslovanje.
Tekst napisan u okviru projekta „Žensko preduzetništvo“ koji je podržan od Pokrajinskog sekreterijata za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.